Saturday, November 9, 2019

මා ගැන යමක්


මම හේමසිරි කුලරත්න. වෘත්තියෙන් මාධ්‍යෙවිදියෙක්. මම අධ්‍යාපනය කලේ හොරණ විද්‍යාරත්න පිරිවෙනේ. ඒ පිරිවෙන් අධ්‍යපනයෙන් ලත් විනයානුකූල පැවැත්ම අදටත් අපෙන් ඈත් නැති අතර තවමත් අපේ ජීවිතයට අත්වැලක්.

මගේ ජිවිතයේ පුධාන වෘතිය වශයෙන් තෝරා ගත්තේ ජනමාධ්‍ය ක්ෂේත්‍රය. මම මාධ්‍යෙවෙිදියෙකු වශයෙන් පුථමයෙන්ම සේවය කරන්න අවස්ථාව ලැබුනේ ශීු ලංකා ගුවන්විදුලි සංස්ථාවෙි ප්‍රවෘත්ති අංශයේ. එය මගේ ජිවිතයේ ලැබූ විශේෂ අවස්ථාවක් හැටියට මම අදත් මම සිඑිපත් කර්නේ ග්රවයෙනි.

මම පුවෘත්ති වැඩසටහන් නිෂ්පාදකවරයෙකු-නිවෙිදකයෙකු-විචිත්‍රාංග වැඩසටහන් නිෂ්පාදකවරයෙකු-වාර්තාකරැවෙකු-බාහිර විස්තර පුකාශකයෙකු හා ජායාරෑප ශිල්පියෙකු වශයෙන්ද කටයුතු කර ඇතතෙමි.


ඊට අමතරව ජර්මනියේ (Deutseche Welle) ගුවන් විදුලි ආයතනය සහ (Worldview International Foundation) යන වැඩමුලුවලට සහභාගිවී පුහුණුවක් ලබා ඇත්තෙමි.

මම දශක තුනක් පමන ගුවන් විදුලියේ සේවය කල අතර දැනට ස්වාධීන රෑපවාහිනි සේවයට අනුයුක්තව සිටිමි.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     .

No comments:

Post a Comment